Selasa, 21 Jun 2011

Abahku

Assalamalaikum,



Entry yang agak seperti terlambat untuk dinukilkan. Pertamanya aku nak ucapkan selamat hari bapak kepada bapak2 seluruh dunia terutama bapakku. Kaulah raja hatiku..

Banyak jasamu yang aku tak dapat balas seperti memberi bantuan kewangan dari aku kecik sampai besar la ni. Aku pasti korang semua pun dapat biasiswa al-bapakpunya bank kan?



Hadiah hari bapa? Baju kemeja & seluar slack. Mak aku beli tapi kitorang adik beradik share2 bayar. Kpd adikku yang kat U, hutang hadiah abah akan kitorang tuntut sekembalinya dikau diperantauan. tak mahal pun bayonye. Duit elaun banyak2 tu tak luak punya. hehehe..

Manisnya harijadi bapak aku lbh kurang je dengan hari bapa, so jimatla perbelanjaan kerana majlis sambutan dibuat sekaligus. (jangan marah pak ea :p)



Sebebenonya tajuk kat atas tak de ditujukan sempena hari bapak nih. Tapi kalau 'kau' tersengaja baca entry kali ni tajuk tu memang ditujukan pada 'kau'. Sape 'kau' tu? aku & Allah je tahu. hahaha


Kesimpulannya,  (macam karangan BM plak da) aku ucapkan selamat hari Bapak kepada semua bapak2.

Wassalam

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...