Selasa, 31 Julai 2012

Budaya Illuminati/Freemason Dalam Melayu

Assalamualaikum,

Masyarakat Melayu memang terkenal dengan penyebar agama Islam di Nusantara ini. Namun sedarkah anda bahawa unsur2 illuminati telah lama menyerap dalam budaya Melayu. Berikut adalah beberapa bukti bahawa freemason telah berjaya bertapak di Alam Mala-Yu ini sejak berabad-abad tahun lalu.






Hahaha.. tertipu. Kepada semua yang percaya tentang teori konspirasi, Janganlah terlalu obses. Ingatlah dalam mengenal teori konspirasi yang perlulah kita fahami bahawa:

1-Bukan semua benda di dalam dunia ini adalah hasil konspirasi.

2-Jangan menjadi mangsa conspiracy theorist yang berniat jahat atau keliru.

3-Bagaimana dasyat atau hebatnya konspirasi musuh-musuh Allah,akhirnya yang menang adalah Allah s.w.t kerana tiada siapa mampu mengatasi perancangan-Nya.

Sumber Gambar

5 ulasan:

Malaysian Boy berkata...

kadangkala ada dalam kalangan manusia yang menyiasat pasal freemason hingga akar umbi sampaikan itu tak boleh, ini salah disebabkan terlalu obses dengan sesuatu perkara, jadi dalam menilai perlu berfikiran terbuka dan selalulah mendengar pendapat orang lain. Kaji kaji jugak. apa yang kita kaji tak semestinya betul.

Tanpa Nama berkata...

Akhirnya aku jumpa blog yang baru dinamakan BLOG.Sebelum ni aku jumpe banyak "PUSAT PELUPUSAN SAMPAH" Obses diorang ni sampai wat kajian Senibina di Malaysia ada ciri Illuminati. Adoyai,Sampai yang ade wat perbincangan nape bendera Malaysia ade gambar illuminati (Bintang pecah 14) Bendera BN ade dacing berbentuk Segitigiha, Bendera PKR lambang mata Illuminati. Sed aku tgk "PUSAT PELUPUSAN SAMPAH" macam ni.

Tanpa Nama berkata...

LW: freemason ni pd aku wujud, cumanya jgnla sampai taksub gila. yg penting ibadah cukup, byk doa minta lindung dri dajjal. bukankah semua dlm perancanganNya.

Anon 2:10: haha..kalo nk kira freemason, nasi ambeng pun ley jd, lauk kt tgh2 keliling nasi, dlm dulang. mata satu. haha

Hirdayu Rahmat berkata...

jangan obses sangat kan ? bersederhana~

Tanpa Nama berkata...

satu lagi. illuminati suka menipu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...