Khamis, 28 Julai 2011

Aku Redha...........

Assalamualaikum,




Hari ni adalah hari yang PALING MENYEDIHKAN.... Semalam pagi sepupu cakap beratur panjang gaban. Dia tak jadi beli sebab kalau tunggu memang tak masuk keje weh. Petang, tiket habis. Kawan dari JB cakap tiket esok masih ada. Berbunga2 harapan aku.

Esok iaitu hari ni, aku sms sepupu aku. Still NEGATIF. Sekarang, lagi lebih kurang 1Jam 30minit aku sudah boleh terima kenyataan bahawa aku bukan orang terpilih untuk duduk di Stadium. TV pun TV lah. yang penting dapat tengok.

Kepada sahabat2ku yang dapat pi, Tahniah. Semoga sorakan korang menjadi inspirasi kekuatan kepada Harimau Malaya.

BANGKITLAH HARIMAU!!!!


Disini aku attach video dari Ultras. Enjoy..



Wassalam

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...