Isnin, 2 April 2012

Tak tau nak taruk tajuk apa...=.=

Assalamualaikum,

Sedar x sedar dah midsem.. Tapi minggu lps aku balik gak. Rindu keluarga...cuti nie pun aku balik. baru nak merancang aktiviti2 sepanjang seminggu tu. tetiba kena detail untuk mess night. Haru btol. Tapi dah diberi tanggungjawab, terpaksa la buat.

Sejak akhir2 nie mak aku asyik tanya pasal awek je. Jawapan biasa aku,, xde lg. Pastu sibuk kenakan aku dgn anak2 cikgu2 lain. Nanti kalau aku minta kahwin awal, mau tak melompat. haha.. Aku teringat masa sekolah dulu bila timbul gosip2 pasal awek2 ni, tanya macam nk marah je. Sekarang...muka berseri2.

Aku nak je cakap dah ada calon, tapi budak pompuan tu pun aku tak bagitau. Mesej sket2 je, tu pun as friend. (Sori la, aku ni memang tak reti berterus terang, tak romantik dsbg). Kalau boleh aku nk terus hantar keluarga aku jmpa mak bapak dia. Tapi buat masa sekarang nie macam tak de lampu hijau lg. Aku kalau boleh tak mau ber-awek2 ni. Bertunang tu, ok lagi. Nikah terus, lagi bagus. :-)

Wassalam

5 ulasan:

zeehan berkata...

nanti jemput aku. aku luku kepala kau kalau kau lupe aku. =)

Unknown berkata...

kan btl aq cakap... mak ko suh balik sebab nak suh ko kawin...

idris bin hasyin berkata...

aku tau nak letak tajuk apa...

"aku nak kawen...!!"

haha... untongla mak dia tya padsal awek...(=.=)'

Man berkata...

apa lagi..terus je masuk tanya..pastu nikah..hehehe

Tanpa Nama berkata...

Zeehan: Inshallah, aku jemput. transport sendiri. haha
Faizul: mana ada, lampu merah masih cerah lagi.
Idris: Haha..apa yg untungnya.
Man: Hati mau tp xmampu.huuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...