Ahad, 1 Januari 2012

Sambut Tahun Baru Bersama Ustaz Azhar Idrus

Assalamualaikum,



Rasanya ini kali pertama sambut tahun baru masihi ni. Selama ni duduk rumah je, takde feeling sangat pun cuma mesej2 kat kawan2 je.



Pertama kali melangkah ke tahun baru dengan mendengar ceramah. hehe...rasa pelik pula. Walaubagaimanapun aku tetap enjoy. Terima kasih kepada Abang Din & Abang Aiman kerana sudi ajak.




Serius lawak gila sampai Zizan pun terbahak-bahak. tapi Lawak2 pun ada pengisian. hehe





Memang ramai gila sampai ada yang terpaksa menonton di layar sahaja. Kesesakan yang berlaku tak mematahkan semangat hadirin untuk tunggu sampai habis. Pada akhir program, pengacara mengumumkan jumlah yang datang mencecah hampir 80,000 orang.


Kredit kepada pemilik gambar2 ni. Aku tak bawak kamera pi sana.  Eh, bukan ke aku memang tak de kamera. ^__^

Sumber Gambar Sini Sana Situ

Kepada yang tak berkesempatan itu boleh la menonton di Youtube




Wassalam.

3 ulasan:

marshaPetrelli berkata...

bestnye g ust azhar..

Unknown berkata...

BTL KE BEST??? X ACI BTL KO G SANE... AQ SMBUT DPN LAPTOP JE... PENGARUH USTAZ IDRUS NI KUAT BTL...

Tanpa Nama berkata...

Hahaha...ape yg tak acinya. Mula2 aku mmg x de transport, tp dh ada org ajak. Aku on je. huhu kalo x aku pi sana pun ada je kawan aku ajak pi markas tabligh kat area2 kajang kalo x silap la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...