Isnin, 7 Mei 2012

Memori Ganchong

Assalamualaikum,

Bersama buddyku (Mata tetiba terspero. hahaha)

 Percutian yang pada mulanya bergerak dengan keterpaksaan, akhirnya berakhir dengan kegembiraan.

Apa yang berlaku?

Pada 3-6 mei 2012, aku telah pergi ke SK Ganchong.. Program anak angkat anjuran UKP. Awalnya aku tak nak pi sebab ada latihan tapi atas arahan aku pi gak. Namun, aku berasa terlalu amat sekali sangat seronok.
Wawa.. Urusetia yang setia menguruskan fasi2 & adik2.

Disambut meriah oleh adik2 tahun 6
Antara aktiviti menarik.. Train Balloon 
Inilah keluargaku.. Abah Mat, Mak Nah & adik Faiz. Buddy angkatku..Fadzli

Bilik aku..

Sekitar kawasan rumah keluarga angkat

Pokok timun blakang rumah. 

Teratak Desa keluarga angkatku

Gotong royong di SK Pulau Manis

Abang Naquib & adik2nya

Surau sekolah

Saat2 hiba sebelum berpisah

Semua da tumbang, kepenatan.
Itu sahaja.. aku malas nak tulis. hehe..

Wassalam

2 ulasan:

Unknown berkata...

siapa kata khidmat masyarakat tak best??? best kan??

Tanpa Nama berkata...

Aku sedih sebab kna skip latihan. Aku rindu markas. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...