Khamis, 15 September 2011

Apa Istimewanya Namewee Ni?

Assalamualaikum,



Aku memang panas hati betul dengan menatang sekor ni. Lepas satu2 tindakan dia dah buat yang merobek2 hati umat Islam amnya & umat Melayu khususnya, tak de tindakan diambil. Aku masih ingat lagi kes dia menghina lagu negaraku, azan & puasa. Hey, memang rasa  macam nak toreh2 anu dia dengan pisau karat.

Tapi, bila aku buka berita pasal projek Nasi Lemak yang dia buat tu dapat support kerajaan aku mula fikir.... Wat THE HEK!!! ape dah jadi nie???



Secara serius aku kecewa betul. Apa istimewanya budak Taiwan tu? Kalau kat negara lain bajingan sampah macam ni dah lama tak hidup. DS Najib kena ingat, ramai pengundi kat luar sana tu dok perhati je segala tindak tanduk kerajaan. Jangan kerana Babi seekor ni, BN kalah PRU-13. Pengundi2 ni dorang senyap je, tapi masa nak PRU nanti baru dorang tunjuk kuasa.

Cukuplah masa zaman Paklah dulu BN kalah banyak kerusi. Sedihnya bukan sebab Pembangkang bagus, tapi sebab rakyat tak puas hati dengan kerajaan. Hancur Malaysia ni kalau PR yang pegang. Tengok je ape dah jadi kat Penang, Selangor. Apa dah jadi kat kawasan India & Melayu kat Penang, apa dah jadi kat Unisel.

Aish...menyampah aku dengan budak Namewee tu. Kasi buang negara jela. Namewee kasi balik China je la. Sebab dia sorang, ramai cina2 yang baik terpalit sekali.

Akhir kalam, aku siarkan video2 ni agar korang ingat balik apa yang budak ni dah buat




Wassalam

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...