Selasa, 17 Mei 2011

Selamat Hari GURU!!!

Assalamualaikum,



Mungkin aku dah terlewat sehari untuk ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua yang bergelar CIKGU di Malaysia ni. Jasamu amat dikenang sampai bila2. Yang paling beruntung ialah mak aku. Hari Ibu dia sambut, hari guru pun dia sambar juga.

Nak cerita? Hari guru ni x de cerita la. Bangun pagi je dah pukul 10. Niat ati memang nak pi STK tp adik plak demam. kna jaga. ( x de la jaga mane pon. Stakat bg makan & minum ubat je). Tp dengar2 nya sambutan kat skolah tema muzikal. Aisey. macam syok je. Member2 semua ada kat sana. Aspar jadi MC kat situ. Adik laki aku ckp dia dah mcm cikgu da. Bakal cikgu la katakan. Hehe


Walaupun kesal kerana x dapat menghadirkan diri (walaupun x dijemput), masih ada event lain yang akan diadakan iaitu Hari Sukan. Menurut info yang berjaya dikeluarkan dalam inbox kepala otak aku mungkin hari tersebut sekitar bulan jun. Sempat la aku tengok sblm 'dilamar' oleh mana2 yang sudi.

Ok. Sampai sini aku menaip. Mata da ngantuk. Kepada semua guru2 yang dah ajar aku dari tadika sampai Matrik aku ucapkan TERIMA KASIH & SELAMAT HARI GURU.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...