Khamis, 28 April 2011

1st time in GYM



Salam,
Cuti2 ni agak bosan juga kt rumah. Skrg da set dah, kalo bleh malam2 lepak gym kat tempat tusyen kenali. X mahal pn. RM1 je skali masuk. Sama dgn teh tarik kt kedai mamak. Bezanya kt gym badan makin sihat waima kat kedai mamak makin berlemak. hehe..

Masuk2 je agak segan. Brader2 kt situ badan bleh tahan ketul2. Angkat skali berkilo2. kita ni angkat 5-6kilo da x larat. Tapi respek ar dgn dorg. badan besar x sombong pun. siap ajarkan lagi cara2 nak main dgn btol. Sorg brader 2 ckp 1st timer dtg, main tangan dulu. kasi kuat biceps & triceps. Lps 2-3minggu bru workout benda lain. Workout ni menurutnya macam buat rumah. tangan 2 ibarat tiang. rumah nak kukuh tiang kna kukuh dlu.

Lagi satu, main kna ikut kemampuan. kalo x sakit2 badan. esok da x bley wat keje. Tp aku mmg da berazam nk kasi mantap badan nih. x de la lembik je. Cuti ni kalo boleh x de la diisi dgn aktiviti makan je. maklum la kt rumah dapur 2 mmg x penahnye x de makanan. kalo da abis bley masak sndiri. Member aku pun da kutuk aku yang aku ni rajin 'bina badan' kt rumah. hahahaha..

K la. da x de bnda nk crita. inshallah, smoga azam aku ni bukan hangat2 taik ayam.


***gambar sekadar hiasan. 

2 ulasan:

Unknown berkata...

fuyooo.serius dah lepak gym?? wahhh..

Tanpa Nama berkata...

Haha..tp x selalu la. timba ilmu. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...